Obiektywy do bezlusterkowców (Nikon, Sirui, Venus Optics, Sigma, Sony, Hasselblad)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Wszechstronny obiektyw, który zapewnia kąt widzenia odpowiedni dla fotografii podróżniczej, ulicznej, reportażowej, portretowej itp. W połączeniu ze światło siłą f/1.4 stanowi obiektyw, który poradzi sobie w wielu wymagających sytuacjach. Obiektyw ten posiada 9-listkową, kołową przysłonę, która zapewnia subtelny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem L-mount dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
Klasyczna ogniskowa 35 mm umożliwia wykorzystanie tego obiektywu w wielu różnych ujęciach fotograficznych i wideo. Należy do linii I, która łączy w sobie bezkompromisową, kompaktową obudowę i świetną jakość obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewkę SLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelnienia umożliwiają swobodne korzystanie z tego obiektywu nawet w wymagającym środowisku.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Wyjątkowo kompaktowy i lekki obiektyw do makrofotografii, który zapewnia powiększenie 2,5-5x, co pozwala na swobodne rejestrowanie obiektów o różnych rozmiarach. Światłosiła f/2.8 ułatwia pracowanie przy niedostatecznej ilości światła. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 8 elementów rozmieszczonych w 6 grupach.
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Wersja z 14-listkową przysłoną i w pełni manualnym ustawianiem ostrości.
Laowa 65mm f/2,8 2x Ultra Macro APO to obiektyw zaprojektowany z myślą o makrofotografach wykorzystujących w swojej pracy aparaty z sensorami APS-C. Pozwala uzyskać 2-krotne powiększenie i jednocześnie oferuja znakomitą jakość obrazu. Świetnie uzupełnia się z bezlusterkowcami dzięki kompaktowej konstrukcji i niskiej wadze.
Laowa 65mm f/2,8 2x Ultra Macro APO to obiektyw zaprojektowany z myślą o makrofotografach wykorzystujących w swojej pracy aparaty z sensorami APS-C. Pozwala uzyskać 2-krotne powiększenie i jednocześnie oferuja znakomitą jakość obrazu. Świetnie uzupełnia się z bezlusterkowcami dzięki kompaktowej konstrukcji i niskiej wadze.
Venus Optics Laowa 90 mm f/2.8 Ultra Macro APO to apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.